خبرهای وبلاگ

خدمات پس از فروش وستینگهاس

خدمات پس از فروش وستینگهاس

نمایندگی مرکزی خدمات پس از فروش وایت وستینگهاس

تعمیرات یخچال فریزر ، لباسشویی ، مایکروویو ، ظرفشویی ، اجاق گاز ، کولر گازی و …

درخواست خدمات وستینگهاس خود را با شماره  22326042 در میان بگذارید

تعمیرگاه مرکزی خدمات لوازم خانگی وستینگهاس با ضمانت نامه رسمی شرکت وستینگهاس

تعمیرگاه مجاز مرکزی وستینگهاس در تهران با نیم قرن سابقه خدمات وایت وستینگهاس آماده ارائه کلیه خدمات لوازم خانگی وستینگهاس به مشتریان خود است ، همراه با کادری مجرب و کارآزموده در خدمت همشهریان تهرانی می باشد .

جهت تعمیر یخچال وستینگهاس به کمک نیاز دارید؟

یخچال فریزر یا ساید بای ساید یکی از لوازم پراستفاده و ضروری در هر خانه ای می باشد به طوری که نمیتوان خانه ای را بدون آن تصور کرد و خراب شدن آن حتی برای چند ساعت می تواند باعث از بین رفتن مواد غذایی و ضرر مالی زیادی شود اما جای نگرانی نیست متخصصان تعمیرات یخچال وستینگهاس در شرکت وایت وستینگهاس در کوتاهترین زمان ممکن مشکل یخچال وستینگهاس شما را حل خواهند کرد.

تعمیر یخچال فریزر وستینگهاس

اگر برای تعمیر ساید وستینگهاس خود به کمک نیاز دارید متخصصان حرفه ای و باتجربه نمایندگی وستینگهاس می توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل دستگاهتان بر طرف شود ، از جمله مشکلات متداولی که نیاز به تعمیرکار یخچال وستینگهاس دارد می توان به صدای غیر طبیعی یخچال ، کار نکردن کمپرسور یخچال ، خراب شدن یخساز اشاره کرد .

تعمیرات ساید بای ساید وستینگهاس

نمایندگی وستینگهاس  سالهای زیادی است که پشتیبانی و خدمات دهی به مشترکین محصولات لوازم خانگی وستینگهاس را بر عهده دارد و توانسته است در طی سالها کار در این زمینه خاطره خوبی را از ارائه خدمات یخچال ساید بای ساید وستینگهاس در ذهن مشتریان خود ثبت کند . این مرکز با داشتن متخصصان حرفه ای تعمیر ساید بای ساید وایت وستینگهاس توانسته است گام به گام با فناوری روز دنیا کار تعمیر و سرویس ساید بای ساید وایت وستینگهاس را در تعمیرگاه مجاز یخچال وستینگهاس عهده دار شود .

سرویس دوره ای یخچال فریزر وستینگهاس

یخچال شما به درستی کار نمیکند و نیاز به سرویس دارد ؟

با توجه به شرایط اقتصادی امروز ، سرویس و نگهداری لوازم خانگی سنگین مانند یخچال امری ضروری است ، چرا که عدم رسیدگی به موقع به دستگاه باعث بزرگتر شدن مشکل آن و در نتیجه تحمیل هزینه های زیاد خواهد شد ، سرویس به موقع یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاس می تواند باعث افزایش طول عمر مفید دستگاه و همچنین بالا رفتن راندمان آن شود .

تعمیر و سرویس یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاس

سرویس یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاس عبارتست از انجام یک سری امور جهت حفظ دستگاه در بهترین شرایط کاری خود و نگهداری از سلامت آن با انجام این امور مراقبتی در واقع شما از سالم بودن تمامی اجزاء و قطعات پر کار یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاس خود مطمئن شده و در صورت وجود ایرادات جزئی در هر جزء به نفع این مشکلات و جلوگیری از تشدید آنها می پردازید ، این کار سبب عملکرد عالی دستگاه شما و افزودن به عمر مفید آن خواهد شد متخصصین مجرب ایده ال آماده ارائه خدمات خود در زمینه سرویس یخچال فریزر و ساید بای ساید وایت وستینگهاس شما هستند و مجموعه کارهای لازم جهت سرویس یخچال شما که شامل تعوبض لاستیک دور درب یخچال ، تعویض فیلتر ، تنظیم صحیح ترموستات بررسی کمپر سور و اوپراتور یخچال ، بررسی فشارگاز مبرد ، سرویس کندانسور و شستشوی آن ، تنظیم درجه یخچال فریزر ، بازدید شیربرقی و سیستم یخساز و آبسردکن و موارد دیگر می شود را با نهایت دقت و تخصص اجرا خواهند نمود .

تکنیسین یخچال وایت وستینگهاس

تکنسین های این مجموعه دارای میانگین 10 سال تجربه کار عملی به بالا در حوزه خدمات یخچال وستینگهاس می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های یخچال وایت وستینگهاس ، مناسب ترین فرد جهت ارائه خدمات یخچال وستینگهاس به شما می باشند .

گارانتی لوازم خانگی وستینگهاس

ما بر خلاف دیگر شرکت هایی که نقش واسطه ای میان مشتری و تکنسین داشته و هیچگونه تعهدی نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین ندارند . مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی شرکت به عهده می گیریم و نسبت به نظارت بر عملکرد فنی و اخلاقی پرسنل خود دقیق و سخت گیر می باشیم ، شما مشترکین محترم نیز با صداقت و مشارکت خود ما را در این امر یار رسانید .

اولویت با تعمیر قطعات وستینگهاس است سپس تعویض ، با توجه به هزینه بالای قطعات و تامین آنها اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه شما بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند .

کارخانه وستینگهاس به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید لوازم خانگی در آمریکا است که به دلیل ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش متناسب با نام این کارخانه توانسته خیلی زود در بین مشتریان خود چه در آمریکا و چه در سایر نقاط دنیا از جمله ایران اعتبار و شهرت لازم را بدست بیاورد ، شرکت وایت وستینگهاس هر چند یک شرکت چند ملیتی است ولی در نیویورک امریکا قرار دارد و به دلیل صادرات محصولات خود به سرتاسر دنیا و به منظور پوشش همه خواسته های مشتریان خود و دریافت نظرات و انتقادات مشتریان خود با استفاده از نمایندگی های مختلف که بتوانند هم خدمات پس از فروش این شرکت را ارائه نمایند و هم تعمیرات تخصصی مورد نیاز را به مشتریان این شرکت عرضه نمایند در تلاش بوده تاجامعه مشتریان خود را هر روز با رضایت بیشتری مواجه نماید ، این شرکت علاوه بر در نظر گرفتن سلیقه مشتری خود کیفیت و استحکام را در محصولات خود لحاظ کرده است از این رو مصرف کنندگان محصولات وستینگهاس این دستگاه را به لحاظ کیفیت به یاد دارند .

نمایندگی خدمات پس از فروش لوازم خانگی وایت وستینگهاس

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی وستینگهاس با نام ایده ال سرویس به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های متخصص در حوضه تعمیرات و خدمات پس از فروش لوازم خانگی وایت وستینگهاس در تهران با مجوز لازم و مجهزترین مرکز خدمات لوازم خانگی توانسته با نیم قرن سابقه ارائه خدمات پس از فروش وستینگهاس در تهران به یکی از مورد اعتمادترین نمایندگی های تعمیراتی و خدمات پس از فروش وایت وستینگهاس در ایران مبدل شود ، این مرکز علاوه بر وستینگهاس نسبت به ارائه خدمات به سایر برندهای آمریکایی نیز می پردازد و به صورت تخصصی از کارشناسان متخصص دستگاه های آمریکایی بهره می برد .

خدمات پس از فروش وستینگهاس

نمایندگی خدمات پس از فروش وایت وستینگهاس در تهران با نام رسمی ایده ال در تمام نقاط تهران و حومه تهران افتخار دارد کلیه خدمات لوازم خانگی وایت وستینگهاس آمریکا را از ابتدا تا انتها به عهده بگیرد و در اسرع وقت نسبت به تعمیر دستگاه اقدام نماید .

از آنجایی که شرکت وستینگهاس معتقد است یک مشتری ناراضی علاوه بر نارضایتی خود میتواند چهره شرکت را نیز مخدوش کند و باعث سلب اعتماد مشتریان وستینگهاس گردد همواره بدنبال جلب رضایت حداکثری مشتریان خود است و رضایت مشتری از کیفیت خدمات و هزینه مربوطه و همچنین نوع برخورد کادر خود را سرلوحه خود قرار داده است امید است با اعتماد شما سالهای خوبی را در کنار شما سپری کنیم و همیشه مفید و امین برای شما مشتریان عزیز شرکت انحصاری وایت وستینگهاس باشیم .

مواردی از خرابی های رایج در یخچال وایت وستینگهاس

یخچال وستینگهاس کار نمی کند ( برد اصلی سوخته است ، ورودی برق چک شود و می بایست حتما از محافظ استاندارد استفاده شود  )

خرابی و پارگی لاستیک دور درب یخچال وایت وستینگهاس ( حتما هر چند وقت آن را تمیز و شستشو دهید تا خشک نگردد )

خرابی یخساز ساید وستینگهاس و شکستن آسانسور ( نسبت به تعویض فیلتر داخل در زمان خود اقدام کنید و از خاموش و روشن کردن مداوم یخساز نیز جلوگیری کنید )

مارپیچ داخل ظرف یخ وایت وستینگهاس شکسته ( اگر مدت طولانی از یخ استفاده نشده ، ظرف یخها را خارج کرده و دور بریزید ، یخهایی که بهم چسبیده است )

آب از آبسردکن یخچال وستینگهاس کم میاد ( فیلتر داخل تعویض گردد و در صورت لزوم شیربرقی چک شود )

دکمه های روی درب ساید وستینگهاس کار نمیکند ( از شستشو با آب و دستمال خیس می بایست برای دکمه ها و تاچ روی درب جلوگیری کرد )

دمای یخچال یخچال وستینگهاس پایین است و بدنه بسیار داغ ( سرویس دوره ای کندانسور نباید فراموش شود )

درب یخچال جنرال وستینگهاس خوب بسته نمی شود ( نسبت به رگلاژ دربها و تراز بودن دستگاه مطمئن شوید )

نمایشگر ساید وستینگهاس صفر نشان می دهد ( برد اصلی سوخته است )

یخچال وستینگهاس روشنه اما سرما نداره ( ممکن است فن داخل یا فن کندانسور خراب باشد )

یخچال وستینگهاس برفک می زند ( ممکن است تایمر یا برد دیفراست و یا ترمودیسک و النتها خراب شده باشد )

داخل فریزر یخچال وستینگهاس صدای زیاد میدهد ( صدای زیاد مربوط به رگلاژ یا خرابی فن داخل فریزر است )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *